16 Temmuz 2013 Salı

Her anne ve kız çocuğunun hayali 'Pembe Gardırop'

Kızları olan anneler bu post sizi çok yakından ilgilendiriyor.Çünkü öyle şahane bir gardroptan bahsedeceğim ki hayran kalacaksınız.Şahsen ben bayıldım.

  Bir anne düşünün kızına masal gibi elbiseler hazırlıyor.Öyle böyle değil muhteşem cici bici elbiseler ama.Farklı,renkli,capcanlı,çıtı pıtı,masalımsı,etkileyici..Görmeniz lazım.Eee ne duruyoruz bir bakalım Pembe Gardırop 'ta neler var.


Ama bu çok güzel:)


Kedili olan da favorim ya siz hangisini beğendiniz?

 
 

 
 Pembe Gardırop artık açıldı.Sitesinden alışveriş yapabiliyorsunuz.

Pembe Gardırop'un açılış hikayesine bakalım isterseniz:


Kullanılan kumaşlar hakkında bilgi vermek istiyorum:

Kumaşlar Hakkında

Bugün Pembe Gardirop'un elbiselerinde kullanılan kumaşlar hakkında bilgi vermek istiyorum sizlere. Benim de küçük bir kızım olduğunu takip edenler biliyordur. Herşey Okyanus'un 1 yaşlarında ona aldığım kıyafetleri giydirmekte zorluk çekmemle başladı. Özene bezene seçtiğim kıyafetlere ekleme yapmam gerekiyordu. İlk uygulamamı hatırlıyorum spor ayakkabısına (NedirBilmem)  civciler çizmiştim.  Aaa baktım sorunsuz giyiyor herşeye uygulamaya başladım bu yöntemi. Bir gün etkinlik kitaplarından birini karıştırırken bir kartondan yapılmış bir kız gördüm. Pamuklu atlete kumaşlarla yapsam dedim ve başladım. Atlet - etek takımlar yaptım.   Alerjik bir çocuk olan ve giydiklerini kolay kolay beğenmeyen sevgili arkadaşımın biricik kızı Defne'ye sunduk ürünlerimi. Sağolsun Defne'de beni cesaretlendirdi ve Pembe Gardirop markasını resmi olarak kurdum.

Bende bir anne olduğum için kullandığım malzemelere çok önem veriyorum. Kullandığım kumaşların pamuklu olması olmazsa olmazlardan benim için. Zararlı boyalar kullanılmış ve etrafını boyayan kumaşlardan hiç mi hiç haz etmiyorum doğrusu. Pembe Gardirop'a bahar geldi kolleksiyonunun en önemli özelliklerinden biri pamuklu ve kaliteli kumaşların kullanılmış olması. Bir diğeride kendi alanlarında ünlenmiş çocuklar için tasarımlar yapan tasarımcıların desenleriyle süslü kumaşlardan oluşması. Bu kumaşlar renkleri ve desenlerinin kalitesinin yüksek olması nedeniyle çalışılması çok zevkli ürünlerdi. En güzeli de giyen çocuğun yüzünü güldürmesiydi.  Çekimler esnasında Okyanus bir kısmını giydi. Elbiseler konusunda tek bir itiraz gelmedi açıkçası:)) Sonuçta onun istediği şey renkli, desenleri güzel, rahat elbiselerdi ve artık onlara sahip. Ben de giydirebilmekten memnun ee daha ne olsun.
 

Hakkımızda

Günümüzde anne  olmak hiç kolay değil. Çocuklarımızın sağlıklı beslenmesi kadar kıyafetlerinin de sağlıklı materyallerden üretilmiş olmasına dikkat eder olduk. Alerji yapmayan yumuşacık kumaşlar, kaşındırmayan tütüler, kopup boğulma tehlikesi yaratmasın diye itinayla dikilen aksesuarlar en basit alışverişte bile dikkat ettiğimiz detaylar haline geldi. Aynı zamanda herkesle aynı giyinmek istemez olduk. Giydikleri çocuklarımızın hayal gücüne hitap etsin istedik. Ve bizim gibi düşünen tüm anneler için Pembe Gardırop'u açtık. Pembe Gardırop tasarımcı bir annenin elinden çıkan ve kız çocuklarının hayal gücüne hitap eden özel tasarım kıyafetlerle dolu.
 
 
Pembe Gardırop'a ulaşmak isteyenler için linkler:
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.