28 Haziran 2013 Cuma

Keçe aşkına


















Keçelerim geldiğinden beri durduramıyorum kendimi :) Bir şeyler üretme ihtiyacı içerisindeyim.Kızım için bu tokaları tasarladım.Saç bandı yaptım.Daha resmini çekemediğim bir de Hello Kitty li çantamız var.O da çok şirin oldu.Resimde ugur böcekli tokamızın hareketli gözü eksik.Hareketli gözle çok cici bir görünüme sahip oluyor.Keçeyi kullanmak çok kolay.Stres atıyor ve harika işler çıkarıyorsunuz.Çok çocuk sevindirdim keçe tokalarla.En keyif aldığım tarafı bu :)Yaz dönüşü çok güzel bir çekiliş tasarlıcam inş.Kitaptan tutunda tokaya makyaj malzemesine kadar her birşeyciğe yer vereceğim.Blogumun 1.yılını doldurdu.Blogumu çok seviyorum.Çok içime sinen bir iş oldu benim için.Yazmak içimi dökmek,paylaşmak adına bu yılı çok güzel geçirdiğimi düşünüyorum.İyi ki bu bloğu açmışım .Blogum da benim 3.çocuğum gibi.İlgi istiyor.

  Bloglavin olayida var tabi.Hemen bir bloglavin hesabı açmak lazım.İlk fırsatta açıcam.Oradan takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.