20 Mayıs 2013 Pazartesi

Resim çizmeyi çok seviyorum.Renkler benim her şeyim:)


Bir şeyler çizmeyi özellikle portre çizmeyi çok seviyorum.Okuldayken öğrencilerimi çiziyorum.Elimden geldiği kadar işte.Çok mutlu oluyorlar.Ben onlar mutlu olunca daha  çok mutlu oluyorum.Çocukların yüzünde küçük bir tebessüm görmek şahane.Çocuklarım da resim çizsin istiyorum.Yönlendirme yapmamaya çalışıyorum.Çizimlerinde serbest olsunlar ki yaratıcılıkları ortaya çıksın.Renkleri dilediği gibi kullansın.Fırsat buldukça eklemelerde bulunucam bu posta.Daha önce çizdiklerim de var.Zamanı gelince eklicem.Sevgiler



2 yorum :

  1. Resim yeteneği çöp adam çizmekten ibaret olan biri olarak resimlerinize hayran hayran baktım.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.Ben de kendi çapımda çiziyorum işte öyle.Profesyonellik yok ama çok zevk alıyorum

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.