14 Mayıs 2013 Salı

Fikirdenkler deniyor!Ben de bir Fikirdenk'im:)



Sevgili fikirdenk bana paket göndermiş.Ve güzel mektupları çok teşekkürler:)


.Dün sabah ürün kolilerinin İstanbul'da birine ulaştığını görünce açıkçası bana geç gelir diye düşünmüştüm.Aynı gün elime ulaşması çok ince bir düşünce.Herkese aynı anda yetişiyorsunuz.Çok teşekkürler bu konuda.Fikirdenk com 1 yıl önce açılmış.'Annelerin alışveriş rehberi sloganıyla'yola çıkmışlar.Şimdilerde çok yeni çok taze bir projeleri var.50 fikirdenk markaların ürünlerini deneyecek ve kullanıcı yorumlarını fikirdenk com'da paylaşıcak.Çok güzel bir süreç olucak.Dün twitterda post gönderirken baktım da diğer fikirdenkler hep takip ettiğim kişilermiş.Yazılarını yorumlarını beğendiğin her birinden değişik şeyler öğrendiğim blog sahibeleriymiş.
Bizlere gönderilen Bioderma ürünlerini denememizi istiyorlar.Mesela ben ilk denememi bugün yaptım kızımın yüzünü solüsyonuyla temizledim.Gerçekten çok hoş limonumsu bir kokusu var.Gayette doğal geldi.İçeriği çocuk cildinin hassasiyetine göre ayarlanmış belli.Kullandıkça izlenimiz oluşucak.İleriki zamanlarda daha detaylı yazıcam.
Kullanıcı yorumları oluşturulurken objektif olmamız isteniyor.Ben fikirdenk sayfasındaki ürün yorumlarında da çok şeffaf davranmıştım:)Kim bilir belki de o yüzden bir Fikirdenk'im ne dersiniz:)
Ürün değerlendirirken şunları göz önünde bulundurmamız isteniyor:
1.Bu ürünle ilk defamı tanışıyorsun?
2.Sence en iyi yanı ne?
3.Kullanırken neden memnun kaldın?
4.Başkalarına tavsiye etmendeki en önemli sebep ne?
5.Memnun kalmadığın yanlar oldu mu?
6.Hangi özelliklerini geliştirmeli?Nasıl daha faydalı olabilir?
7.Kullanımı için diğer Fikirdenkler'e önerin var mı?

Ürünü kullanmak almak isteyenlere çok güzel bir seçenek aslında.Bakmadan almayacaksınız artık.Yolunuz önce Fikirdenk'ten geçmeli.
En kısa zamanda denemek ve yorumlamak istiyorum.
Hayatta böyle güzel mutluluklarınız olması dileğiyle..

Facebook ta takip etmek için https://www.facebook.com/Fikirdenk
Twitter da takip etmek için https://twitter.com/fikirdenk


1 yorum :

  1. sayende bende tanıştım artık bende bi FİKİRDENK İM :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.