23 Mayıs 2013 Perşembe

Denizler Altında Kırmızı Somon

Denizler altında kırmızı somon balığı.Gerçekten çizimleriyle içeriğiyle olsun süper bir kitap.Aysun Berktay ÖZMEN tarafından yazılmış,çizilmiş.Aysun Hanım'ın Çevreci Dostlar serisinden biri.Biz nasıl tanıştık bu kitapla derseniz,Bebek ve Ben sitesi sayesinde.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.Çok ilgililer ayrıca.




Çevreci Dostlar Serisi çok güzele benziyor.





Kitapta Kırmızı Somon balığının yumurtalarını bırakma süreci ve bu süreçte başına gelenler anlatılıyor.Çevre kirliliğine de dikkat çekiliyor.Kitaptaki görseller bir harika.Aysun Hanım'ın  blogunda da kitapları hakkında bilgiler edinebilirsiniz.Ben yeni keşfetmiş biri olarak hemen e maille kaydoldum yazılarını takip için.Diğer kitaplarından bir demet sunayım size.






İnsanın hepsini okuyası geliyor değil mi?Çocukların çizimleri çok seveceğine eminim.
Kitaptan bir alıntı parağraf:


Kurtulmuştu.Yavrularını bırakabileceği temiz bir yer aradı.Son bir gayretle,durgun su içindeki kayanın altına karnını sürttü ve yumurtalarını oracığa bıraktı.


Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.