6 Mayıs 2013 Pazartesi

BİRECİK HALFETİ'DEN BİR BULUT AİLESİ GEÇTİ:)




Halfeti'de sular altında kalan bir şehir..Cami minaresine dikkat..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








Harikalar diyarı çok eğlenceliydi.Mutlaka gidin derim.Ben çok adrenalini sevmem ama izlemekte güzeldi.






 Haftasonu Birecik'te Halfeti'deydik.Ve sonrasında Gaziantep Harikalar Diyarı'nda.Sular altında kalan şehir..Gizemli.Mis gibi..Su aklınızı alıp götürüyor..Doğa harikası gerçekten bayıldık.Çocuklarala çok zor oldu ne cesaret gittik bilemiyorum ama değdi.Biraz hava almış hissettim.Tekrar buralara dönmek zor geldi.İnşallah bu sene tayinimiz çıkar ve biz de daha çok doğa güzellikleri keşfederiz.

Bi ara otlara böceklere daldık.Kerem otların arasındaki uğur böceğini arıyor..Yavrumbenim.O da az mızmızlanmadı aslında.Kızım ilk başlarda çok kötü oldu arabada kustu.Ben eyvah dedim böyle başladıysak nasıl bitecek  dedim içimden...Allah tan bişey olmadı daha sonrasında..Yolculuk sona ererken uykudan hayır hayır diye ağlayarak uyanmalarını saymazsak:)


Halfeti'de tekne turu mükemmeldi..Manzaraya mı bakayım fotoğraf mı çekeyim bilemedim.Manzaranın tadını çıkarmak istedim açıkçası..Müzik eşliğinde gittik.Yalnız ben her zamanki gibi tedirgindim..Çocukları suya düşürürüm kaygısı...Yerimden bir kez kalktım o da yandaki foto için.Kızıma sıkı sıkı sarıldım.Oğlum da babasının kucağındaydı.Ne zor aklımdan ne senaryolar geçti..Sağ sağlim indik tekneden..Yüzme bilmeyen bir aileyiz çünkü:)





Gaziantep'te Harikalar diyarı'nda çok eğlendik.Dönen fincanları saymıcam eğlenmedim daha çok beynim döndü ve midem bulandı diyebilirim.Ne cesaretli insanlar var.Trenler,su botları derken baya bi izledim uzaktan.Böylesi daha keyifliydi.Çok yorulduk ama güzel bir gün olarak tarihe geçtin 4 Mayıs 2013:)

2 yorum :

  1. Ne güzel yerler gercekten,ben de yüzme bilsemde yine de korkardim annelik icüdüsü iste,sevgiler size...

    YanıtlaSil
  2. Ama çok rahat anneler de vardı bi ara eşime panik halinde diyorum ki o çocuk düşücek şimdi :(Başka çocukları da gözetmekten tedirginlik hat safhadaydı.Yorumunuz için çok teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.