12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler günümüz kutlu olsun.

CANLARIMA..

Ne zaman koşup gelseniz yanıma,
Sokulsanız usulca,
Bıdır bıdır konuşsanız saatlerce,
Ben iyi ki annenizim diyorum.

Uyku vakti geldi desem
Ve koşsanız bir o tarafa bir bu tarafa,
Anne gıdılaması oynasak
Ve gülseniz katılırcasına
İyi yanımdasınız diyorum.

O kurulan masalarda
Dökülen kırıntılar
Hep orada kalsalar
Ve ben hep o minik kırıntılara baksam
Sizi hatırlasam..


Atılmış ıslak mendil buluyorum,
Koltukların altında legolar,
Dolabın içinde minik kırmızı bir araba..
Her yerde siz varsınız ve her şeyde


Sabah minik bir dokunuşla uyandığımda,
Anne ben geldim diyen sesi duyduğumda
Anne acıktım
Ben omleti çok severim değinizde
İyi ki annenizim diyorum.

Bana annelik duygusunu tattırdınız canım yavrularım.Sizleri çok seviyorum.Tüm annelerin  anneler günü kutlu olsun.Dün çok acı bir olay yaşadık.Reyhanlı'daki patlamada ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum.Sorumluları da Allah'a havale ediyorum.

2 yorum :

  1. Sizinde anneler gününüz kutlu olsun,oglunuz cok ama cok tatli,ikisinide Allah bagislasin,o gülümseme ayni benim ufaklik! sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler:)Çocuklarımızı Allah bize bağışlasın.Ben de sevgilerimi yolluyorum:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.