27 Nisan 2013 Cumartesi

YAZACAK O KADAR ŞEY VAR Kİ..

Evet çok şey birikti bu 1 haftada..23 Nisan çok yorucu geçti.Okuldaki gösterimiz çok güzel oldu.Bir taraftan oğlumun gösterisi..Sahada görevli öğretmen olarak oğlumun videosunu çekemedim.Velilerin izdihamından utandım ve bir kenara çekildim.Neyse çekebilenden alıcaz artık.O gün nasıl mıydı?
Sabah böyle erkenden okula..Kızım babasıyla ben oğlumla törene katıldık.Çok güzel bir gündü.










O gün kızım su çiçeği çıkarmaya başladı.Hala da devam ediyor.Tam olarak sönmüş değil.Umarım iz kalmaz.

Eve geldiğimizde resim yarışmasının sonucuna baktık.Merakla bekliyorduk.Birlik oyuncak  bir resim yarışması düzenlemişti.Ona katıldık.Nane ve Limon çizgi filmi ile ilgili duygularını resmedecekti.Resim çizmesini izlemeye bayılıyorum.Her şeye fazla istekli değildir Kerem.Ama isterse güzel işler çıkıyor.Kazanacağımızı tahmin ediyordum açıkçası.Ve kazanmışız.Oğlum çok mutlu oldu.Limon'un peluş oyuncağını ve dergi hediye geldi.
Dün kargomuz geldi.İki kargo birden geldi.Bu hafta hep mutluluklar yaşıyoruz.Şansımız iyi gidiyor.Geri tepmez inşallah :)Diğer kargoda Demir Ege'li Hayat blogundan
pilates eşeği kazanmıştık,o geldi.Nevbahar Hanım güzel bir de not bırakmış.Kağıdı çekemedim anında küçük kızım yırtmış ama hediyemiz işte burada:)Kızım abisiyle paylaşmıyor o kadar sahiplendi.Bana eşek mi aldın hımm ben çok severim diyalogları yaşıyoruz:)


Disney English'ten ingilizce kitaplarımız geldi.İngilizce kartlar da çok eğlenceli.
Bu hafta kargo haftamız sanırım.Bir şeylerin gelmesini beklemekte ayrı bir heyecan.Çekilişlerde şansım iyi sanırım.Maşallah diyelim.Yasemin kokulu hayat blogundan da avenenin göz çevresi kırışıklık giderici kremini kazanmıştım o da geldi bu hafta:)Bir kere denedim.Düzenli kullanmaya başlıcam.Umarım faydasını görürüm.



Bu günde kızımın adına düzenlediğimiz kitabımız geldi.Oğlumunki da okul adresine gelicekti.Sabah biraz mızmızlandı.Niye benimki de gelmedi diye..Sonra sakinleştirdik.
Noktalarım nerede?.Uğur böceğinin noktaları rüzgarla uçup gidiyor.Noktalarını arıyor sürekli bu mu yoksa bu mu diye..Hayır olamaz diyor.En sonunda bir ağacın altında uyuyor.Uyandığında ağacın dallarına takılmış noktaları yerine geliyor.Dergi formunda.Kapağı daha kalın olabilirdi.Güzel bir hatıra olucak kızıma.Oğluma da Camdaki Ay kitabını oluşturduk.Sizde çocuğunuza kitap oluşturmak isterseniz burayı tıklayın

5 yorum :

  1. hep böyle hediyelerle geçsin günlerinizi tebrik ederim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Asuman'cım çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun minik kuzuya inşallah izsiz ve kaşıntısız atlatırsınız :) Resim yarışmasında dereceye giren yakışıklıya ad kocaman bir aferim :) Şansınız bol olsun hep, bol gülüücüklerle okuyun kitaplarınızı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Burcu'cum:)Güzel günler gerçekten.Çok şükür:)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli.