23 Nisan 2013 Salı

Bu gün 23 Nisan Neşe Doluyor İnsan





Bu gün 23 Nisan..Her yerde özenle hazırlanmış çocuklar ellerinde ponponlar,bayraklar görebilirsiniz.Bu gün yüzleri gülen anneleri babaları çocukları izler gibi izleyebilirsiniz.Ellerinde kameralar,telefonlar,koşuşturmalar..23 Nisan günü ayrı bir heyecan oluyor ben de..Sabah erken kalkmak,hazırlanmak,resmi giyinmek,gösteri sırasını beklerken sabırsızlanmak ve oynarlarken gurur duymak.Hep böyle mutluluklar yaşayalım inşallah.Stadyumlarda kalktı bayramlarımız..Artık okullarda.Kutlamaya devam edelim.Ata'mız öyle güzel bir hediye verdi ki çocuklarımıza..Paha biçilemez.Sonsuz sevgilerimi sunuyorum.
Rahat uyu Ata'm.Seni öğretiyorum çocuklarıma,öğrencilerime.Çok kitap okurdu diyorum..Gözleri sulanırdı akardı yinede silip tekar okurdu diyorum.Çocukları severdi diyorum,sanata bilime değer verirdi..Çok farklıydı diyorum 100 yılda bir gelir böyleleri  diyorum.Senin kişiliğini anlatıyorum seni anlamalarını istiyorum.Büyük bir lider nasıl olunur bilsinler istiyorum.O mavi gözler nereye baktı ne düşündü...Seni sevsinler istiyorum.23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.