27 Mart 2013 Çarşamba

Yine Aamir KHAN filmi..

 
TALAASH
 
 

En son izlediğim Aamir KHAN filmi.Filmde bir polis,bir ev hanımı ve hayat kadını arasında gizemli bir ilişki var.Film en başta bir soruşturmayla başlıyor.Denize uçan bir araba, filmin sonuna kadar neden uçtuğunun gizemi,suçlunun aranması..Filmin sonundan çok etkileneceksiniz.Diğer filmleri gibi çok etkilenmedim ama yine farklı yine izlenesi bir film.Mutlaka izleyin derim.Tabi Fanaa'nın yeri ben de ayrı.Filme takılıp kalıyor insan..Her sabah şarkısını dinlediğimiz oluyor.Çocuklarda alıştı işin tuhafı..Hint müziklerine sardık.Ben her filmini izlerim.

                                                    GHAJİNİ
Bir başka filmi ki ben izlerken yüreğim acıdı dayanamadım..İçimde bir yara vardı sanki kanadı kanadı sanki..Nasıl bişey anlatamam.İzlemekle anlaşılır.









 
 
Film hakkında biraz bilgi verelim:

Bir iş adamı ve aşık olduğu Kalpana..Kalpana çok feci bir şekilde öldürülüyor Nişanlısının gözleri önünde..Kafasına darbe alan Sanjay bunun intikamını almaya çalışıyor ve alıyorda..Hafıza kaybına uğruyor.15 dk hafızayla intikam almaya çalışıyor.Filmin müzikleri çok güzel.Dövüş sahnesi de çok fazla.O kısımları biraz abartılı.İnsanı geren bir film.Kızın öldüğü sahne çok fena..Ve o sırada çalan şarkı da..Ağıt gibi,yalvarış gibi..  Film 3 saat sürüyor.Hint filmleri zaten çok uzun sürüyor ama sıkılmıyor insan.Öneriyorum ikisini de..

Ve izlemeye dayanamadığım sahne ve müziği burada


 
















 
 





3 yorum :

  1. eğer hint filmlerine merakınız varsa 3 idiot ve my name is khan ı izlemediyseniz kaçırmayın derim... harika filmler ikisi de...

    YanıtlaSil
  2. bu arada ghajini benim de yüreğimi acıttı güzel filmdi..ama fanaa yı beğenmedim saçma geldi bana ama sonu şaşırtıcydı aamir khanı öldürdü ya beklemiyordum onu.. 3 idiot ve my name is khan süper filmler..unutmayacağım iki hint filmi....

    YanıtlaSil
  3. 3 idiotu izledim.My name is khan ı da izledim.gerçekten ikiside süper.Aslında baya izlemişim.Aamir Khan ın filmleri çok güzel gerçekten:)
    Fanaa da son çok fena gerçekten.İnsan donup kalıyor.Yerdeki yıldızları da izlemişsinizdir.O da çok güzel.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.