12 Mart 2013 Salı

UÇAN BALON YAPTIK,TRAFİK ŞERİDİ HAZIRLADIK



Uçan balon yaptık bu akşam.Ben çok eğlendim.Çocuklar gibi şendim valla.Çok seviyorum renkli çalışmaları.
Bu etkinlik için ne kullandık:
2 ADET YENMİŞ YUTULMUŞ PUDİNG KUTUSU:)
RENKLİ BANTLAR
2 KÜÇÜK BALON
MAKAS-İP

Renkli bantlarla puding kutusunun etrafını renklerdirdim.Balonu şişirip ucunu düğümledim.Sonra renkli bantlaral balonun etrafından giderek sabitledim.En son olarak en üstten ip geçirdim.Asabilirsiniz uçtuğunu görürler.Kızım şu an elinde keyifle oynuyor Balonu masal anlatırken de kullanabilirsiniz.İşte rüzgar esmiş balon uçmuş ama balondaki küçük kuş korkmamış gibi..Birisi oğluma birisi kızıma.Umarım 2 günde parçalamazlar.

Gelelim 2.ürünümüze.Bu çalışmalar bu akşamın ürünü.Sıcak sıcak.Kırtasiyeden renkli bantları alınca dayanamadım çocuklara bir de trafik şeridei hazırladım



Trafik şeridimizide yine renkli bantlarla oluşturduk.Fon olarak parlak karton kullandık.Kendi kendine oynamasını istiyorsanız bir müddet(yaklaşık 15dk) deneyin derim.Erkek çocukların çok ilgisini çekiyor.
Ayrıca bu çalışmalarla yarışmaya katılacağım şans dileyin:)

7 yorum :

  1. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Uçan balonu oğlumla bizde yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım.Hemen siz de deneyin bayılacağına eminim.Yapınca paylaş

      Sil
  2. benim bile oynayasım geldi valla pek renkli pek şeker olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bi müddet oynadım balonla.Keşke küçükken bana da yapıveren olsaymış ne güzel olurmuş.

      Sil
  3. annelerin okuması gereken bir blog olmuş çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel yorum için

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.