27 Mart 2013 Çarşamba

OĞLUM OKUYOR:)

Evet canım oğlum okumaya geçti.Hep  düşünürdüm nasıl okuyacak diye..Bir gün eline kitap alıp okuduğu günleri de görecekmişiz.Erken okumasının umarım ileriki dönemde zorluğu olmaz.Kendi adıma sınıfıma okumayı bilerek gelen öğrencilerim olsun isterim.Şu an okuttuğum sınıfta da okula başladığında zaten okumayı bilenler varmış.Ben 2.sınıfta aldım sınıfımı şu an 3.sınıfları okutuyorum.Halen o öğrenci sınıfın önünde..Bilişsel olarakta biraz daha algılaması iyi.Sınıf atlatma durumu da var.Ama benim öyle bir düşüncem yok.Bakalım zamanla görücez neler olucak.

 
 
 

4 yorum :

  1. hayırlı olsun ne büyük mutluluk:) ben de size katılıyorum okuma bilmesi problem gibi algılanıyor fakat kanaatimce algısı yüksekse neden alabileceği kadarını vermeyip illa hayır okumayacaksın diye zorlayacağız bırakalım istiyorsa bir adım öne geçsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)öğrenmeye istekliydi.Umarım okulda sıkılmaz.Zaten yazı olayına pek girmiyoruz o da okula kalsın diye..Arada yazıyor düz yazıyla karışmıyoruz.adını soyadını yazıyor rahat bir şekilde.Ben de bir adım bir tık önde olsun istiyorum açıkça söylemek gerekirse..Sanırım her anne bunu ister.

      Sil
  2. canım delikanlıyı ve tabi ki seni tebrik ederim yakın bi zamanda sen mutfakta yemek yaparken oğlunun sesinden en sevdiğin kitapları dinliceksin gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.