10 Mart 2013 Pazar

Mim'lenmişim mimliyorum:)

Sevgili KİTAP SOHBETÇİSİ beni mimlemiş.O da benim gibi bir öğretmen anne.Kendimle ilgili 11 gerçeği anlatmam, Kitap Sohbetçisinin sorduğu 11 soruyu yanıtlamam, 11 soru sormam  ve bunu 11 arkadaşıma göndermem lazım.Önce kendimle ilgili 11 gerçeği anlatmakla başlasam fena olmaz:)

KENDİMLE İLGİLİ 11 GERÇEK:
1-Yoğurtlu makarnayı çok severim.Aslında ben makarnayı çok severim.
2-Babam öldüğünden beri içimde bir boşluk var ve oraya hiçbişey koyamıyorum:(
3-1 dk önce gülerken 1 dk sonra ağlayabilirim(sağ beyinle sol beyinimde elektrik bağlantısı tutmuyor sanırım)Deli dumrul hallerim olur bazen:)
4-Her zaman yaptığım işi en iyi şekilde yapmaya çalışırım.Çalışmayı severim.
5-Anneliğimi her gün yeniden yaşıyorum.Her gün annelikle ilgili yeni deneyimler kazanıyorum.
6-Eğitim hayatımın her adımında dereceyle bitirdim okullarımı(ehu ehu)
7-Güzel olan her şeye ilgim var,Güzel olan her şeyi severim.
8-Temizlik yapmak bana göre gök gürültüsüyle başlayan yağmur gibi.Temizliğe ilk başladığımda çok sinirli oluyorum ne zaman bitmeye yaklaşsa gökten rahmet iniyor sanki duruluyorum,hafifliyorum,mutlu oluyorum.Evi temizledikten sonra bütün odalari bir başkası gibi dolaşır eksik var mı diye bakarım(deli miyim neyim?)
9-Çocukluğum dışında hiç kısa saç kullanmadım(erkek gibi olandan)Lisedeyken bana rapunzael derlerdi.
10-Çok rüya görürüm.Ve rüyalarımı yorumlarım,genelde çıkar.Uykuya yatığımda sanki maceraya başlar gibi dalarım uykuya.Kabus gördüğüm de çok olur.Gece yarısı kalkıp ağlamışlığım çoktur.
11-Ve hayattaki en önemli 2 gerçeğim:Oğlum ve kızım...Onlar bana Allah'ın bir emaneti..Onlara en iyi şekilde anne olmaya çalışıyorum.Bunu en iyi yaradan bilir.Ne fırtınalar kopuyor içimde...Endişelerim,yersiz kaygılarım,küçük büyük mutluluklarım,sızlanışlarım,uykusuzluklarım ya da vurdumduymazlıklarım hepsi hepsi benim gerçeğim..

Üff ne zormuş..Umarım saçmalamamışımdır:)İçimden geldiği gibi döküldüm resmen.
Şimdi 11 soruyu cevaplayalım:
İşte sorular:

1. En son hangi kitabı okudun?
Bir yumak mutluluk

2. Yarım bıraktığın kitap oldu mu? Neden?
Yarım bıraktığım oldu..Aslında sevmesem de bitireyim diyorum kendimi zorluyorum bırakmayı pek sevmiyorum
3.Eskiden çok karşı olduğun halde şuan yaptığın veya savunduğun bir davranış/düşünce var mı?
Çocuklara bağırılması..Eskiden karşıydım ama ben de bağıran bir öğretmen ve anne oldum..Savunmuyorum..
4. İlkokul öğretmeninin adını hatırlıyor musun? Kendisini sever miydin?
Evet İZZET TUNCER(ilk 3 yıl)Sonra vefat etti.4 ve 5 te Hacer OĞUZ'du.İkisini de severdim.İlk öğretmenim başkaydı tabi..
5.Hangi kitabın filminin yapılmasını isterdin?
OD
6.Bir kitap yazacak olsan türü veya konusu ne olurdu?
Annelik deneyimleri olurdu sanırım.Çocuklar hakkında olurdu.

7. Bana keyifle vakit geçirmem için bir film önerir misin?
Fanaa kesinlikle..Aamir KHAN hayranı olarak hint filmlerine merak salmış durumdayım.
8. Bulunduğun yerden memnun musun? Hayatında değiştirmek istediğin veya değiştirmeyi planladığın şeyler var mı?
Bulunduğum yerden çokta memnun değilim.Sadece çocuklarımı büyütebilmek bana kar kaldı.Hayatımda değiştirmek istediğim pek bişey yok memnunun aslında..
9. Başka bir zaman ve başka bir dönemde yaşama şansın  olsaydı hangi döneme gitmek ister kim olmak isterdin?
Çocukluğuma dönmek isterdim.O küçük çocuğu dışardan izleyen biri gibi girmek isterdi eve ve onunla konuşurdum,onu severdim hem de çok..
10. Kendi ait olduğun millet ve kültür dışında hangi milleti ve kültürünü seviyorsun veya kendine yakın buluyorsun?
Azerbaycan,Türkmenistan'ı çok seviyorum kendime yakın buluyorum.
11. Beğenerek okuduğun, yeni kitaplarını çıkmasını beklediğin, her kitabını aldığın bir yazar var mı?
İskender PALA ve Sinan  AKYÜZ'ün kitaplarını severek okurum.


Ve gelelim benim soracağım sorulara:
İŞTE SORULARIM:
1-Bir masal kahramanı olsaydın hengisi olurdun?

2-Geçmişe dönebilsen neleri düzeltirdin?

3-En etkilendiğin film ve kitap hangisi?

4-Nasıl bir annesin?

5-Boş zamanlarında neler yaparsın?

6-En sevdiğin öğretmeninin adı neydi?Okulla ilgili unutamadığın bir anın var  mı?

7-Gökkuşağı renklerinden hangisi olurdun senin rengin hangisi?

8-Evinde en sevdiğin eşyan nedir?

9-Gelecek için ne düşünüyorsun,korkuların kaygıların oluyor mu?

10-Şu an hayattaki pozisyonundan memnun musun?

11-Annen ve baban iyi bir ebeveyn mi oldular?Eksileri ve artılarıyla anlatır mısın?



Evet sorularım severek takip ettiğim şu bloglara:
1-O bir anne
2-Soran anne
3-Çocukla çocuk oldum
4-Meleğimin etkinlikleri
5-Mini Günce
6- Anne sözü
7- Asumanla
8-Benimegem
9-Şeker şeyler atölyesi
10-Okul öncesi etkinlik paylaşımı
11-Miniminiyiz

Zevkle soruları cevapladım umarım sizlerde zevkle cevaplarsınız:)

11 yorum :

  1. Teşekkür ederim , ilk fırsattta yanıtlamaya çalışacağım

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Hocam . Mim'lenmek güzelmiş :) Ancak yazmak çok zor , bi geçtim başına da çıkmadı bir şey ara ara deneyeceğim ama yazamıyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarsınız ben o an içimden ne geldiyse yazdım valla:)Cevaplarınızı bekliyorum

      Sil
  3. canım ne güzel yazmışsın :) bende yanıtlıcam terepi gibi olmuş valla

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederım ılk fırsatta bakacagım

    YanıtlaSil
  5. Samimiyetle cevapladığın için teşekkür ederim öğretmen anne, gerçekten çok hoş olmuş. Kısa da olsa insanın kendine sorulan farklı soruları cevaplaması, kendinden bahsetmesi insana kendini iyi hissettiriyor. Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim zevkle yaptım inan:))

      Sil
  6. Öğretmenim sonunda cevapladım :) http://minignce.blogspot.com/2013/04/ilk-mim-lenis.html#.UXRZvqJ9DI4

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.