1 Mart 2013 Cuma

FANAA

Doğru ile yanlış arasında seçim yapmak kolaydır.
Asıl seçim, iki doğru ya da iki yanlış arasında yapılandır.Daha doğru ile daha az yanlış olanı seçmektir."
Film bu sözlerle başlıyor ilk başta ne demek istiyor diyorsunuz ya da fazla dikkat etmiyorsunuz ama film her şeyi özetliyor sonunda seçim yapmak zorunda olunan durum çok acı.Filmden bazı kareler:





Film çok güzel gerçekten Aamir Khan ın Yerdeki yıldızlar,3 idiot filmlerini izlemiştim.Onlardan da çok etkilenmiştim.Her filminde ağlamak zorunda mıyım?Gece 1'de başlayıp 4'de bitirdiğim soluksuz her saniyesinde ağladığım bir film.İzlemenizi öneririm.Filmdeki bir şarkıda dilimde bugünlerde  işte o şarkı burada
             Hint filmleri hem müziğiyle hem kalitesiyle artık çok adından söz ettirir oldu.Aamir Khan'ın bütün filmlerini izleyebilirim.Filmlerinden değişik bir tat alıyorum.Her şey çok doğal..Her şey hayattan.           

6 yorum :

  1. tesekkurler
    onerılen hınt fılmlerı lıstemde varmıs bu fılm ama sıra ona gelmemıs daha
    ben de sımdı gecen ay seyrettıgımız hınt fılmlerını yazoıyordum yarın yayınlıcam
    bu fılmı seyredebılseydım keske seyretmek nasip olur ıns.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Meraka ettim filmi gerçekten en kısa zamanda izlemek istiyorum:)

    bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka izleyin:)yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  4. Merhaba,
    3 idiots ve yerdeki yıldızlar filmini çok severek izlemiştim.İzlediğim en güzel filmlerdendi.Aamir Khan 'a bayılıyorum zaten ben.Bu filmide en yakın zamanda izleyeceğim.Teşekkürler.

    Benim blogumada beklerim;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenerek izliyorum filmlerini.Fanaa yı mutlaka izleyin gerçekten çok başka bir film.Blogunuzu ziyaret edeceğim sevgiler

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli.