24 Mart 2013 Pazar

Çocuklarımızla harika anlar geçirebiliriz



 İnternetten ya da face saylarından beğendiğim etkinlikler klasörümde duracağında blog sayfamı şenlendirsin dedim ve yüklemeye başladım.En beğendiklerimden paylaşıcam.Belki görmüşsünüzdür ya da daha önce görmediniz fikir olur.Çocuklarla bu tarz etkinlikler çok güzel oluyor.Önceleri vakit ayırılamayacağını düşünürdüm.İnsan isteyip başına oturdu mu oluyormuş.Yeter ki isteyin.Alttaki ayak izi olayı muhteşem.Renkleri çok seviyorum.Renkli çalışmaları da.



4 yorum :

  1. çok güzel etkinlikler teşekkür ederim ben de kaydettim :))

    YanıtlaSil
  2. bayıldım at a ne kadar akıllıca :)

    YanıtlaSil
  3. Asuman'cım ben de bayıldım:)Bu ara da bir daha kimseyi mimlemicem mimimi alıp oturacağım:))))))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.