14 Şubat 2013 Perşembe

Oyuncak tasarlayalım

Yarı yıl tatiline girmeden önce kızım için bu mini fırını yapmıştım.Severek oynadı.Tabi gerçeğine olan ilgisini de arttırdı o ayrı bir konu..Tatilde blogla pek ilgilenemedim.Erkek çocukları oyalamanın bir süre kendi başına oynamasını sağlamanın yollarından birisi en ilgi duydukları arabalarla ilgili birşeyler tasarlamak sanırım.Hemen 5 dk da çizdiğim şu yol gibi.Baya bir trafik oluşturdu bu yol üzerinde.Küçük arabalarını sürdü.Artık herşeyi düşünüyorum bundan ne olur atmasam ne yapabilirim falan gibi.Belki fikir olur diyerekten paylaşmak istedim.Sevgiler efendim:)

7 yorum :

  1. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Bende karton üzerine yol çizmiştim oğlum için çok uzun süre severek oynamıştı :) bir yerde de halının üzerine bant yapıştırarak yol yapmışlardı o da çok iyi fikir yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Renkli bantlar var onlarla fayansın üzerinde denemek istiyorum bende bakalım yapabilirsem resmini eklerim:)Gerçekten yapmak lazım

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık çok guzell..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim İlknur hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. özellikle fırın ve araba yıkama için kutularınızın bende en kısa zamanda sınıfımda deneyeceğim,ilgi köşelerinde çocuklar bayılacak eminim bu arada bloguma beklerim sizi de

    YanıtlaSil
  6. özellikle fırın ve araba yıkma kutularınızı sınıfım için hemen deneyeceğim çocuklar bayılacak bu ilgi köşelerine çok teşekkür ederim paylaşımlarınız için faaliyetlerinizi yakından takip edeceğim ben de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler bloğunuzu ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.