14 Şubat 2013 Perşembe

hediye kitabımız geldi:)''O bir anne'' çok teşekkürler

Evet bugün kargocu beyimiz sınıfın kapısında belirdiğinde hediye kitabımızla buluştuk:)O BİR ANNE blogunun yapmış olduğu çekilişle kazanmıştım.Bir ara şanssız olduğumu düşünüyordu yok artık öyle düşünmüyorum bu ara çok mutlu ediyor bu kitap çekilişleri beni.Kitabı şöyle bir karıştırdım tam da şu sıralar ihtiyacım olan şeyler yazıyor. Sevmek kolay eğitmek zor başlığı herşeyi açıklıyor aslında.Çocuklarımız bizim davranışlarımızla ne hale bürünücekler acaba..Bazen hatalı bulduğum davranışlarım oluyor neden yaptım dediğim ve pişman olduğum ..Sonrasında hep üzüldüğüm aklımdan atamadığım.Öncelikle kendimize inanmalı ve çocuklarımızla her çatışmamızda bunu bir fırsat olarak bilmeliymişiz.Çatışmayı işbirliğine dönüştürmek için 7 temel yeti anlatılıyor.Okuyup yorumladığımda sizlerle de paylaşıcam inş

2 yorum :

  1. Şansınız devam etsin güzel bir kitaba benziyor. Yorumunuzu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Hülya hanım.En kısa zamanda okunacaklar listesinde hatta elimdekim kitap bitsin ilk bunu okuyacağım.Notlar alırım burada paylaşırım

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.