20 Ocak 2013 Pazar

Sayılarla eğlence

Okul öncesi dönemde ve ilkokul düzeyinde severek çözebilecekleri çalışmalara örnek vermek istedim.Sudoku güzel bir çalışma.
Karelere belli bir kurala göre sayıları yerleştiriyor.Boş karelerde olmayan sayıları bulmaya çalışıyor.Soldan sağa ve yukardan aşağıya kavramı gelişiyor.Okul öncesi dönemde oğlum için zevkli bir çalışma oldu.Akşamları yazıcıdan çıkarıyorum benden yardım alarak etkinliğini tamamlıyor.Tavsiye ederim.İnternetten sudoku örnekleri derseniz çıkar.Biz en kolay aşamasından başladık Zamanla çocuğun durumuna göre zorluk derecesi arttırılabilir.Yapabileceği kolaylıkta olmasını öneririm ilk başlarda.Çünkü yapılabileceğini görmeli:)

2 yorum :

  1. Merhaba blogunun yeni keşfettim ben de evde oğluma sayıları göstermeye başladım yavaş yavaş sizin olduğunuzun çok yardımı olacak ins bizim çoğumuza da beklerim önerileriniz bizim için değerli olacak hocam

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim her zaman bloğuma beklerim oğlunuzu öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.