1 Ocak 2013 Salı

Hoş gel 2013 :)

Evet yeni bir yıl bizi bekliyor.Neler yaşayacağız,neler hissedeceğiz kim bilir..Geçtiğimiz yıl hem tatlı hem tatsız anılarım oldu.Dolayısıyla geçmiş artık.Önümüze bakmak lazım.Mutlulukları hatirlayıp mutsuzlukları gömmek lazım ki bir daha hortlamasınlar..

pAYLAŞMAYI İSTEDİĞİM BİR ÇALIŞMAM VAR GEÇEN YILDAN:)
Kitap ayraçları..Kendi tasarımım.Uyuyan güzel tamalı çalıştım.Prenseslerin hepsini denemek istiyorum.Sevdiklerime yeni yıla girerken hediye ettim.Velilerime de yaptık kullanırken hatırlanmak güzel olur diye düşündüm.



Bu çalışma kendim içindi.Kırmızıya bi düşkünlüğüm var nedense:)

Pamuk prenses çalışmam.Ama bu'' tombik pambık prenses''He hehe

Oğlumun öğretmenlerine,stajer kızlara falan derken elim alıştı yapıyorum değişik değişik işte.

  Yapımına gelince bi ara detaylı eklicem çok basit.Çeşitlendirebileceğiniz üstüne koyabileceğiniz bir çalışma.Ben yaparken eğleniyorum seviyorum bu tür çalışmaları.Keçe merakım arttı iyiden iyiye.Keçeye kavuşur kavuşmaz bişeyler denemeyi düşünüyorum.Bu ara üretkenliğim arttı.Zihnimi de dağıtıyor daha ne olsun diyelim .Yeni yılınız kutlu olsun

2 yorum :

yorumlarınız benim için çok değerli.