23 Aralık 2012 Pazar

Yeni yıl yaklaşırken






Yeni bir yıla girmemize az kaldı.Bu yılı nasıl geçirdim diye düşünsem gözümün önünden film şeridi gibi geçiyor zaman..Ne  de hızlı benden aldıklarıyla verdikleriyle bir şekilde yolumuza devam edişimiz elde işte..Bir kitapta okumuştum bugün üzüldüğünüze 1 hafta sonra üzülmeyeceksiniz,bir yıl sonra belki unutacaksınız diye..Başıma kötü bişey geldiğinde çok üzgün anlarımda çaresizliğimde hep bunu düşünürüm ilerde üzülmeyeceğim neden dert etmeliyim bugün diyerekten kendimi kasvetten sıyırırım.Hep 1 hafta geçtiğinde hatta saatler geçtiğinde gündelik hayatın ritmine kapıldığımı farkediyorum Bence doğru olanı yapıyorum..Hayat güzel..
     Malum yeni yıl yaklaşırken yeni heyecanlar,hazırlıklar,yıla güzel girelim düşünceleri falan ..Hareketlilik başlıyacak..Biz de oğlumun çok istemesi duyduğunda gözlerinin ışıldaması üzere bugün çam ağacı sipariş ettik.Heyecanla bekliyoruz.Bizim için bir ilk..Oğlum her sorduğunda en az 5 günde gelir diyorum ellerimle gösteriyorum bu kadar parmak sonra diye.Sabahtan sayarız artık:)Organizasyon başlasın ama o gün okul olacak nasıl olacak bilemiyorum..O kısmı karışık.Kızımın doğum günü de 3 ocak,yeni yılda kutluyoruz genelde.Bakalım nasıl altından kalkıcaz:)Yeni yıl temalı çok şey görüp bilgisayarıma kaydettim paylaşmak isterim.Kaynağımız web amca.(Nedir bu bendeki amca takıntısı..Amcam yok ondan olabilir mi belki amca demek istiyorum.Bu arada parantez içi çok uzun oldu ama müdürümüze de müdür amcamı gören var mı demişim farkında olmadan)
İşte resimler:)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.