13 Aralık 2012 Perşembe

OD-YUNUS EMRE

iSKENDER PALA'nın kitabı 'OD' elimdeydi kaç gündür.Kitabım bitti.Akıcı bir kitap hem de düşündürücü.Kitabı okurken üzüldüğünüz,acıdığınız burulduğunuz anlar oluyor.Tasavvufi düşünceler arasında salınıyorsunuz.Zaten kitaba ara verdiğinizde günlük hayat bi garip geliyor.Belki de ben fazla etkileniyorumdur.
Yunus Emre'm..Acı çeken gönül adamı.Sitaresine aşık unutamayan,İsmail'ini arayan,İbrahim'ini acı bir şekilde kaybeden Yunus Emre'm..Mevlana'yla aynı dönemlerde yaşamış,yaradılanı yaradandan ötürü seven Yunus..Bu kitapta daha önce okuduğum 'Aşk' kitabındaki sıcaklığı buldum.O kitaptan da etkilenmiştim.Çok güzel bir anlatımı var.Hiç sıkılmıyorsunuz.
 
 
 
Şimdi de elimde İNCİR KUŞLARI var.Kitabımı alıp sıcacık evimde dizi izlemek yerine ona sarmayı seviyorum:)

1 yorum :

  1. ben bayılırım İskender Palaya.Şimdi Şah Sultan var elimde.Od un yeri ayrıdır tabi..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.