12 Kasım 2012 Pazartesi

SÜPER ANNE MİSİNİZ?

Herkesin irdelediği çokça konuştuğu annelik modelleri var.Bilirsiniz işte klasik anne,koruyucu anne,evhamlı anne,titiz anne,rahat anne,araştıran anne,sorgulayan anne,disiplinli anne,ortaya karışık anne..Bu da benden olsun öğretmen anne:)Bu liste çok uzar bi ara bu konuya değinelim detaylı..
  Ne olacak bizim halimiz bilemiyorum..Kendimizi bir  kalıba sokmaya çalışmak doğru mu acaba?Ya da aman ne olacak çocuk bu büyüyorlar işte demek mi doğru.Çok ince bir çizgi.Altı çizilesi..
  Süper annelik..Herşeye yetişebilmek bence.Her alanda mükemmel olabilmek..Bunu başaran varsa sırrını da söylesin Allah rızası için.Benim terazimde bir yer hep dengesiz çünki..Ya ev iyi gidiyor okul berbat..Ya okul iyi ev berbat..Ya çocuklarla aram iyi hem ev hem okul kötü..Üff ne garip bir denklem oldu..Bence en iyi annelik modeli zamanın gerektirdiği gibi,çocuğunu tanıyarak ve anlayarak yol alınan her zaman pozitif bakılabilen her çıkmazda ümitsizliğe kapılmadan durmadan sorunları çatır çatır çözen mutlu musmutlu bir annelik..
 Benim hep çok hassas olduğumu söylerler.Çok doğru çocuğumun yanlış bir davranışında hüngür hüngür ağlayabilirim mekan umursamadan.Hep 2 damla saklı zaten gözlerimde..Nedensiz..Konu çocuklarım olunca dayanamıyorum.Bu hassaslık berbat bişey soğukkanlı olunmalı aslında..

Şöyle birşey hayal ettim şimdi.Alo süper anne hattı olsa bunaldığımızda çıkıp gelse sorunları çözüverse...Ne güzel olurdu..Sağlam bir karakter lazızm bize..Sağlam bir ruh hali.Bziler örneğiz evlatlarımıza..İzleniyoruz..Kameralar uyuduklarında kapanıyor.Neler kaydediyorlar o küçücük beyinlerine.Ne fırtınalar kopuyor beyinlerinde..

 Yavrum küçücüğüm..
Büyüdün de geldin mi yanıma..
Sarıp sarmaladığım,koklayıp sakladığım..
Doya doya oynayamadığım..

Kalbim ellerinde..
İçimde bir kırıntı..
Mutluluk hep olsun ama
Hüzün tatmasın yüreğin

Annenim senin için düşünenim
Solmasın güllerim..

3 yorum :

  1. yazınız beni çok duygulandırdı..kendime acaba hangi kategoride olduğumu sordum..hangisinde olursak olalım ANNELİK çok zor zanaat:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zorrrrrrrr 2 kere düşünülmeli öyle kolay bir şey değil gerçekten her çocuk doğuran kişi anne olmuyor emek çaba,sıkıntı çekilen stres buna herşey ekli bir şekilde geliyor annelik:(

      Sil
  2. Merhaba sevgili anneler hepimiz çocuklarımız için her şeyin en iyisini isteriz bende her anne gibi çocuğumun sağlığı ve rahatı için en iyinin peşindeyim şimdi sizede bir tavsiyem olacak ben oğlumun beşiğini bebekonfordan aldım gerçekten çok memnun kaldım sizde bebekonfor.com adresinden sağlıklı organik beşikleri gönül rahatlığıyla sipariş edebilirsiniz. . bebekonfor.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.