24 Kasım 2012 Cumartesi

Öğretmenler günümüz kutlu olsun

Küçükken öğretmenime bir çiçek buketi götürürdüm.Benim için en güzel hediyeydi.Çocuk aklı işte..Öğretmenime diğer günler de sümbüller,güller,lavantalar en çokta nergiz götürürdüm.Masasına koyardı çiçekleri gurur duyardım kendimle.Öğretmenim beğendi diye sevinirdim.Şimdilerde ben çiçekleri alıyorum belki cansız belki canlı ne farkeder düşünüp getirmiş.Öğretmeninin eline tutuşturuvermiş.Öğretmenler gününü kutlamış.Her öğretmenler gününde öğretmenlerimi hatırlıyorum.Verdikleri emekleri,beni 'ben'yapan değer taşlarını..İçimde bazen geçmişe özlem duyuyorum nedensiz.Öğretmenlerimi hatırlıyorum.Öğretmenliğini eleştirdiğim de oluyor hani.. Öyle ağır bir sorumluluk ki..Her hareketiniz bir çocuğun anısını oluşturabilir.O gün Ayşe için yada Mehmet için kaydedildiniz.İlerde anlatacak belki yadedecek belki unuttunuz siz ama o unutmadı.Değer verdi sakladı içinde bir yerlerde.. Öğretmenim canım benim canım benim Seni ben pek çok pek çok severim Sen bir ana sen bir baba Her şey oldun artık bana Okut öğret ve nihayet Yurda yarar bir insan et... Okulda bu şarkıyı her söylediğimde sanki dünyanın en güzel şarkısını söylüyorum,kimse söyleyemiyor tek ben biliyormuşum gibi hissederdim.Şarkıyı mırıldandığımda içimde devleşirdi sözleri..Öğretmenimi çok sevdiğimi söyleyemezdim sarılamazdım.Kolay mıydı?Ya da ben mi çok çekingendim? Öğretmen '
anne' gibi..Eğer görevinin değerini bilen önemseyen bir öğretmense..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.