8 Kasım 2012 Perşembe

Ne keyifli bir çalışma pinyata:)

Evet bu gün 7 Kasım..5 yaşını bitirdi kuzum.Çok istediği bir şeydi pinyata.Yapımını internetten araştırdım ve ortaya penguen niyetiyle yapılan Kalimero yu andıran bir kuş çıktı.Gerçekten yapması çok keyifli.Biraz emek istediği aşikar ama çocuğunuzun şaşkınlıklarını heyecanını mutluluğunu görmek adına yapmalısınız bence. İnsan yapmasını öğrenince gerçekten değişik tasarımlar denemek istiyor.Sanki 2.si gelir gibi.Artık kızımın doğum gününe ne çıkar bakalım. Bu arada çekilişimiz bu akşam sonlandı.Oğluşum uyumasaydı çekicektik kurayı artık yarın akşama diyelim.Ben de çok merak ediyorum hediyeler kime gidecek kim bu şanslı? Gelelim pinyatamıza.. Malzemeler 1 balon,1 bardak un,2 bardak su,1 çorba kaşığı tutkal,süslemek için gramafon kağıdı sim,fon kartonu,ip,makas bant gazete kağıdı.
Malzemelerimiz.Unla suyu tutkalı karıştırın bulamaç haline getirin.
 

Şerit halinde kestiğiniz gazeteleri bu karışıma batırıp suyunu elinizle akıtıp balonun  üstüne yapıştırın.Balonun altına bir kase koyun.
Bu arada çocuğunuz eşlik edicek size gazete kesme görevini alabilirler.
 kurumaya bırakıyoruz 1 günde kuruyor.Güneşte daha çabuk kurur.Kuruyunca yanlardan ipi takın.Bunu unutmayın sonra zor olur.

Gramafon kağıtlarıyla istediğiniz gibi süsleyin.Sonra içine şeker,çikıolata,sakız vs koyabilirsiniz.Biz eti puf,çikolata,lolipop,kız öğrenciler  için taç koyduk.
Eğlence başlasın:)
Sopası da var.Ben evdeki küçük oklavamızı aliminyum folyoyla sardım ucunu da süsledim ortaya bu çıktı.Çok eğlenceli bir gündü.İçindekiler düşünce çocuklar görülmeye değerdi.

9 yorum :

  1. Aaa süper oldu, doğum gününde yapmak isterim ben de, açar bakarım ,günü gelince

    YanıtlaSil
  2. evde çocukla yapılabilecek güzelbi aktivite olmuş, oğlum büyüsün biz de yapalım, böyle şeyler görünce çok heves ediyorum bir an önce büyüsün istiyorum kuzucum

    YanıtlaSil
  3. ayrıca çekiliş sonucunu da heyecanla ve merakla bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıklandı üzgünüm bi daha ki sefere inş:(

      Sil
  4. Nice sağlıklı yaşları olsun :) Pinyata da süper olmuş harika bir fikir :) Ben de beklerim..sevgiler..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.