20 Ekim 2012 Cumartesi

Hayalimizdeki doğayı resmettik:)


Bosch çevre kulübü ve hürriyet işbirliği ile düzenlenen 'Hayalindeki doğayı resmet'resim yarışmasına gönderdiğimiz resimler.Minikler grubunda yarışacak.O heyecanı tatsın istiyorum.Beklenti içinde bulunmayı,arzulamayı,heyecanı yaşıyor şu an.Oğlumun resimle pek ilgisi yoktur.Aklına gelirse çizer.Resimlerinde hayal dünyasına yönelik çizer.Hani resme bakınca anlamazsınız  ama o neler anlatmıştır.Kendi dünyasında ne istemişte çizmiştir ..O türden.İlk resimde gökkuşağının altındaki ne olabilir sizce?
Ya 2.resimdeki resmin sağında duranlar?En son resim ilk yaptığımız resim:)Ben anlamakta çok zorlandım baya ilginç.

Şimdi yarışmayla ilgili bilgi verelim.
 


Hayalindeki Doğayı Resmet

Haydi anne babalar! Bu yarışmaya bütün çocuklar davetli!

Çocuklarınız hayalindeki doğayı resmetsin, çizdiği resmi bizimle paylaşın ve 1 ay boyunca sürecek yarışmanın sonunda Londra Doğa Tarihi Müzesi'ni ziyaret etme fırsatı bulacağınız 3 kişilik muhteşem bir Londra Seyahatinden, Resim Boyama Seti ve Bosch Saç Şekillendiricilere kadar muhteşem hediyeler kazanma şansını yakalayın!
Daha detaylı bilgi ve katılım için http://www.hurriyetaile.com/bosch/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
Her bir kategoriden (Minikler ve Yıldızlar ayrı ayrı olarak) dereceye giren başarılı ilk 5 kişiye sırasıyla aşağıdaki ödüller verilecektir:
Kazanacağınız Ödüller
Minikler (4-7 yaş) ve Yıldızlar (8-13 yaş )

Birincilere;

2 gece 3 gün Londra Doğa Tarihi Müzesi'ni ziyaret etme
fırsatı bulacakları Londra seyahati ve resim boyama seti

İkincilere;

Resim boyama seti ve Bosch Saç Şekillendirme Seti

Üçüncülere;

Resim boyama seti ve Bosch Saç Kurutma Makinesi

Dördüncü ve Beşincilere;

Resim boyama seti

4 yorum :

  1. Kızım da katıldı. Ben de sizin gibi düşünüyorum. Çabalasın, merak etsin, o heyecanı tatsın. :) Bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızınız baya hünerli bu konuda annesi:)bol şans o zaman miniklerimize:)

      Sil
  2. Aaa bizim yaşımız tutmuyor ne kadar da heyecanlanmıştım halbuki :(

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.