3 Ekim 2012 Çarşamba

BAYILDIM BU ÇİZGİ FİLME:)

O KADAR SEVİYORUM Kİ.. TRT ÇOCUK Yeni çizgi filmler sunuyor seyircilerine.Onlardan bir tanesi de bu çizgi film.Baba tavşan ve oğlu baba oğul ilişkisine güzel bir örnek gerçekten.Sevgilerinin her gün bir ölçütü var.Çok kelimesini farklı şekilde anlatıyorlar.O kadar seviyorum ki;karda bıraktığımız ayak izleri kadar diyorlardı bugünkü bölümde.. Sevgiyi ne kadar da güzel anlatılıyor.Çok şirinler ayrıca.Tavşanlar çok şirin hayvanlar DETAYLARA BU ADRESTEN ULAŞABİLİRSİNİZ.http://www.trt.net.tr/trtcocuk/program.aspx?id=91

3 yorum :

  1. :)) ben de kızımla seyrediyorum bazen sanırım en az onun kadar ilgiyle izliyorum :) Bloğunuzu ve paylaşımlarınızı çok beğendim..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek izliyorum çok tatlı konuşmaları var.blogum hakkındaki görüşleriniz için çok teşekkürler

      Sil
  2. bizim de çok sevdiğimiz bir çizgi film :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.