28 Ağustos 2012 Salı

4+4+4 Çorbası

Yaktın bizi ve herkesi 4+4+4..Ne denir ki?Sürekli değişen eğitim sistemi,denek olan öğrenciler,kafası karışan biz öğretmenler,ne yapacağını bilemeyen şaşkın ve üzgün veliler.. İnanın herkes haklı..SUÇLU EĞİTİM SİSTEMİ diyor ve lafımı ortaya koyup çekiliyorum:)Ama öyle.Her başa gelen bakanımız kendine göre planlar yapmakta projeler üretmekte..Fikir bazında bazıları iyi olabilir ama pratikte başarı oranı çok düşük olacak.Daha ilk aylardan göreceğiz basında neler yazılacak çizilecek..Lavaboları kullanamayan minik yavrular,ağlayan sızlayan küçük yumurcaklar,okula gitmek istemeyen kaçan bıdıklar..İsyankar veliler,çocuk psikolojisini bilen her durumda kaygılı anneler,babalar..Biz şaşkın öğretmenler. Tam oturabilecek mi bu sene hayır!!Yazık olucak bu sene başlıyacaklara.Ben böyle düşünüyorum en azından.Atamalara da engel olan 4+4+4 ne diyim hayırlı gel,kimseyi üzme,ailelere kaos yaratma emi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.