4 Temmuz 2012 Çarşamba

Tilkilerim ve ben

Ne zormuş 2 çocukla evden çıkmak..Onu koydum mu, bunu koydum mu diye düşünmek..Kafam dağılmasın diye tek bir valiz yaptım üçümüze.Babayı kategori dışı bıraktık o ayrı takılıyor onada küçük bir valiz.

Anne oldun mu tatil zamanı tilkiler dolaşmaya başlıyor yine..Kırmızı tilki diyor ki:
-Evi temiz bırak gelince temiz bulursun..Her yeri topla.Camları sil.Koltukların üstünü ört.(Babamız da eve geri dönecek ama güven meselesi işte:))Şimdilik kırmızı tilkiye sen dolana dur diyor ve oyalıyorum.
 Mavi tilki diyor ki:
-Çocukları misler gibi yıka.Tertemiz çıkalım evden..Aferin bu tilkiye öyle dolandı ki tamamdır.Çocuklar yıkandı,tırnaklar kesildi.Kişisel bakım yapıldı.Bu arada ben  kaldım:/
 Sarı tilki diyor ki:
Valizini sık sık kontrol et.Göreceğin bir yere koy git gel bak,git gel bak.Aman bişey unutma.Sen annesin anneler unuturmu hiç..Tamam valiz hazırlandı.Girişe konuldu.Gidip gelip bakıyorum.Atıyorum,çıkartıyorum.sağa götürüyorum sola götürüyorum tamam oldu mu?
Pembe tilki diyor ki:
-Eşine dondurucuya yemek  koy..Ne yazık ki koyamayacağım tilki kardeş.O kadar işim var ki seni kovalayabilir miyim?
Turuncu tilki diyor ki:
-Canım rahat ol.Herşey bir şekilde tamamlanır.Bakmışsın çıkmışsın kapıdasın..Sanırım bu yumurta kapıya dayanınca felsefesini seven tilki:)Ama seviyorum bu tilkiyi.ALize well(ol is well)Three Idıot'daki gibi herşey lunda,herşey yolunda.
Mor tilki diyor ki;
-Ne yaparsan yap eksiğin mutlaka olucak,boşuna uğraşma sen kim mükemmellik,organize olmak kim?diyor soğuk nevale tilki..Sevemedim seni.Hep mi olumsuz olur bir tilki ya.Ama ben seni göndermesini bilirim:)
Yeşil tilki diyor ki;
-Oda oda gez en son alman gerekenleri hatırlarsın.İçin rahat olur.Ayağını uzatır dinlenirsin.İşlerini son ana bırakma.En son geceye banyonu hazırlığını bırakma sakın.Bu tilki mantıklı ya..Haklısın galiba.

İşte beynimin  en fazla dolanan tilkileri.Arada bir görünenler var.Onları kaaleye almıyorum..

Bir şekilde organize olucak anne.Mantığını kullanıp bu işi çözücek.Bizimkisi 4 bilinen denklem..

3 yorum :

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Aaah ah o tilkiler! Bir tanesi de "Tatilden önce kendine bakım yap. Kuaföre git, manikür, pedikür yaptır. Kendin için tatil alışverişine çık" dese değil mi? :)

    YanıtlaSil
  3. Evet onu hiç demiyor :)))))Yazıma baktımda benle ilgili detay yok.Annelik işte:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.