12 Haziran 2012 Salı

Sevmiyorum trafik canavarını..

Oğlum ne zaman farketti gördü bu resmi bilemiyorum ama bir dönem bizi yordu.Çünkü soyut algı oğlumda kaygı yarattı.Trafik canavarının olduğunu duymuş,öyle sanıyor-du
sanıyordu diyorum artık ikna ettim gibi.Zor oldu gerçekten okulda duymuş.Yolculuk sırasında levhayı  görünce -anne ben trafik canavarını gördüm,diyordu.Bu trafik levhaları hazırlanırken neden çocuk psikolojisi düşünülmez acaba?Beni bile ürkütüyor.Haksız mıyım?
      Gelelim canavarın olmadığını ikna durumuna.
Anne anlatımları:
-Öyle bir şey yok annecim.Bazı insanlar araba kullanırken düzgün kullanmıyorlarmış.Sonra da kaza oluyormuş.Başka insanlara zararları dokunuyormuş.İşte o insanları uyarmak için bu resimleri yola koymuşlar.O resimdeki gibi kötü olmayın diye...
-Oğlum:hımm.Ama ben yine de korkuyorum..
Anne  demiş ki:
-Annecim ben bu resimleri yola koyan çalışan abileri aradım yavaş yavaş kaldıracaklar yoldan nasıl iyi yapmışmıyım?
-Tamam ama hemen kaldırsınlar..
-Olur annecim,söyleriz.Bir daha da böyle çirkin resimler çizmesinler.
-evet ya

1 yorum :

yorumlarınız benim için çok değerli.