9 Haziran 2012 Cumartesi

meraklı minik dergisi hakkında

MERAKLI MİNİK DERGİSİ

Yaklaşık 1 yıldır bu dergiyi kullanıyoruz.Oğlumla eğlenceli,eğitici aktivitelerde bulunuyoruz.Çok renkli.Abone olduğunuzda eve geldiğinde büyük heyecan yaratıyor.Kerem -anne bu ay ne gelmiş? diyerek bir hışımla açıyor poşeti.
 Babalık yaşanarak öğrenilir felsefesiyle babayla çocuk başbaşa bırakılır.Anne biraz kendine zaman ayırır.Ve baba-çocuk ilişkisine sağlam birdüğüm atılır.O yüzden bu dergi aile ilişkilerini,kaliteli zamanları olumlu yönde etkiliyor.Çocukları sınıflandırmaya,farklı düşünmeye itiyor.

Bu eklediğim daha önceki sayılardan.Dergiyle ilgili detaylı bilgiye şu adresten ulaşabilirsiniz.http://www.tubitak.gov.tr/merakliminik/
Bu ay itfaiye istasyonu geldi.Her ay farklı bir tema işleniyor.O temayla ilgili kartlarda dergiyle geliyor.Bence fiyatına göre fazlasıyla göz doldurucu.Şiddetle tavsiye ediyorum.Okula başlayıncaya kadar meraklı minik,sonra bilim çocuk dergisi.Gençler içinde bilim teknik dergisi mevcut.Bilimi yakından takip edelim her yaşta:))))))

4 yorum :

  1. berrin hanımcım şimdiden sitenin müptelası olmaya başladım.bilgisayarı açtığımda ilk iş araştıran anneye bakmak oluyor.çocuğum için bilmediğim birşey varsa hemen öğreneyim diye.bu dergiyi bilmiyordum.oğlum şuan 20aylık anlamasa bile alıp saklayacağım.güzel bilgileriniz için çook teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. bu ay keşfettim bende. içinden itfaiyeci sapkasıda çıktı onu yaptık çok mutlu oldu. rahat 2 saatimizi dergiye ayırdık. şimdi dergiyi bana getirip "anne oku diyor" :) bizde abone olacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir dergi gerçekten.Bu ayki sayısı da çok güzel ilgi çekici.İtfaiye şapkamızı yaptık hemen.Babayla iyi vakit geçiriyorlar.Yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli.