28 Haziran 2012 Perşembe

korsan jake bebek:)

 İşte meşhur JAKE:)Oğlumun bu aralar en sevdiği çizgi film kahramanı.Disney junior da Jake ve varolmayan ülkesi adında çok hoş bir çizgi film.Peri tozu,Kaptan Kanca,Simi,Peter Pan,Lizy ve arkadaşları..Kızım ilk bez bebeğini kucağına aldı almasına ama uzaktan beni süzen bir çift göz aynı gün 2.bez bebeğe sahip olmamıza neden oldu.En azından bunun adı belli:)JAKE..
Aynı kalıbı kullandım.Size önerim eski çoraplarınızı,atletlerinizi değerlendirin.Benzetebildim mi bilmiyorum ama oğlum çok sevindi:)Şimdi yapabilirliğimi gördü.BIDI'nın kuklasını istemeye başladı.Artık onu da görürsünüz yakında..Kim demiş erkekler bebekle oynamaz diye.Pekala da oynar..Kızım da araba delisi.Abisinin oyuncaklarını oynuyor.




Kolları uzun mu olmuş ne:/El sallar artık Kerem abisine..
Yapım aşamasında oğlumla söyleşimizden ..
-Annecim ya ben aynısını yapamazsam Jake benzemezse?
-Olur mu anne ben senin elinden geleni yaptığını biliyorum..Nasıl beğenmem sen benim canım annemsin..


-Bak ben senin için uğraşıyorum anne bak Jake resmine..

-Anne tv de çıktı Jake bak ona göre yaparsın..

Oğluşum benim seni çok seviyorum.Annecin herşeyi okuyor çocuk gelişimiyle ilgili,araştırıyor ama sana iyi anne olamayabiliyor..Beni kusurlarımla kabul edin yavrum..Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum..Tıpkı senin dile getirdiğin gibi..

-

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.