24 Haziran 2012 Pazar

Kitaplığımızdan..



Çocuklar capcanlı resimlere hayran kalıcak.Hem  de sayı sayma becerileri gelişecek.
Uçanbalıktan sümsükkuşuna 1001 şeyi ararken hayatın ayrılmaz bir parçası olan denizin hem üstünü hem de altını tanıyacaklar.

Tübitak'ın kitaplarını çok beğeniyorum.Bulunduğum yerde çocuk kitabı bulma açısından sıkıntı yaşıyorum.Bu yüzden çocuk gelişimini destekleyici oyuncakları ve kitapları internetten temin ediyorum.Alışverişlerimde pek sıkıntı yaşamadım.Aslında daha kolay  geliyor bana.Ama kitapçıya gidip orada saatlerce zaman geçirebilirim.Küçüklüğüm şehir kütüphanelerinde geçti.Çok severdim.Maymun iştahlı gibi masada kitapları görünce ilk düşüncem bu kadar kısa sürede hepsini nasıl okuyacağım olurdu..Ne günlerdi.İnşallah çocuklarımızda kitapların büyüsüne kapılır.Kapılır da bu hayattaki dostlarını erkenden buluverirler..

1 yorum :

  1. Bu kitabi almak icin cok ugrastim ama baskisi tukenmis ne yazikki, hicbir yerde bulamiyorum 5-6 aydir. 1001 seyi bulun serilerinin hepsi birbirinden guzel, ben de cok seviyorum Tubitak yayinlarinin kitaplarini.Blogunuzu cok begendim, takibe aldim, bize de beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.