13 Haziran 2012 Çarşamba

İNTERAKTİF EĞİTİM ADRESLERİNDEN MORPA KAMPÜS

Bilmiyorum duydunız mu ama şimdi duyacaksınız.Hem okulda öğretmenlerin hem de evde öğrencilerin yararlanabileceği interaktif eğitim veren bir site.Morpa Kampüs ilkokul düzeyi içn uygun.Okuldaki eğitimi destekleici.Ben sınıfta açtığımda konuların anlatımıyla,testleriyle,ev ödevleriyle e kütüphanesiyle çok faydalı olduğunu gördüm.Çocuklarımıza 1 yıllık üyelik alıp evde desteklemek için iyi bi fırsat bence.


Morpa Kampüs Nedir?
Morpa Kampüs; ilköğretim öğrencileri ve öğretmenlerine derslerde destek olmak için hazırlanmış, yeni öğretim müfredatına uygun, internet üzerinden kullanılan bilgisayar destekli bir eğitim yazılımıdır.



Morpa Kampüs’ü Kimler Kullanır?
İlköğretim birinci sınıftan sekizinci sınıfa kadar tüm öğrenciler, bu yaş grubunda çocukları olan veliler ve ilköğretimde görevli öğretmenler ile eğitim yöneticileri kullanır.



Morpa Kampüs Nasıl Kullanılır?
İnternet bağlantısı olan her yerden kullanıcı adı ve şifresi girilerek kullanılır. Morpa Kampüs’ten yararlanmak için internet bağlantısı olan bir bilgisayar yeterlidir. Morpa Kampüs herhangi bir bilgisayar kurulumu veya Cd gerektirmez. Yapılması gereken tek şey, www.morpakampus.com.tr adresine girerek üye olmaktır.
 


Morpa Kampüs Neleri Kapsar?
Morpa Kampüs MEB müfredatına uygun şekilde hazırlanmış, ilköğretim bir, iki ve üçüncü sınıflar için Türkçe, Matematik ve Hayat Bilgisi dersleri, dört, beş, altı, yedi ve sekizinci sınıflar için Türkçe, Matematik, Fen ve Teknoloji, Sosyal Bilgiler ve İngilizce derslerini kapsar.



Morpa Kampüs’ü Kimler Hazırladı?
Morpa Kampüs’ün içeriği, 1982 yılından beri eğitim yayıncılığı yapan, ilköğretimle ilgili 200’ün üzerinde (Temel Dersler, Soru Bankaları, Yaprak Testler, Türkçe, Matematik, Dilbilgisi vb.) kitabı bulunan, öğretmenler, anne-babalar ve öğrenciler tarafından yakından tanınan, ciddi ve güvenilir yayınevi Morpa Kültür Yayınları tarafından hazırlandı. Sınıf ve branş öğretmenleri, eğitim uzmanları, editörler, grafik tasarımcıları ve pedagoglardan oluşan 45 kişilik bir ekip tarafından hazırlanan Morpa Kampüs’ün içeriği, yıllardır uzaktan eğitimin içinde yer alan programcılar tarafından interaktif hâle getirildi.



Morpa Kampüs’te Neler Var? (İçeriğimiz)
Morpa Kampüs’te; 3 boyutlu, tam ekran, görsel canlandırmalı ve sesli konu anlatımları, tiyatro sanatçıları tarafından seslendirilmiŞ okuma ve dinleme metinleri, eğitsel oyunlar ve etkinlikler, etkileşimli ve eğlenceli çalışmalar, videolu deneyler ve alıŞtırmalar, çözümlü testler, binlerce sorudan oluŞan tarama testleri, tema-ünite testleri, deneme sınavları, seviye belirleme sınavları, ara değerlendirme, genel değerlendirme sınavları, online deneme sınavları başta olmak üzere yedi farklı türde sınav, Ayrıntılı ölçme-değerlendirme ve raporlama, soru bankaları, Morpa Kampüs üyeleri için özel olarak hazırlanmış elektronik kitaplar, öykü kitapları, sözlükler, ansiklopediler, ödevler, belirli Gün ve Haftalar, projeler yer almaktadır..


Morpa Kampüs’ün Üyelik Süresi ve Ücreti Ne Kadardır?
Morpa Kampüs’e üyelik süresi üyeliğin başlatıldığı tarihten itibaren 1 (Bir) yıldır.
Tavsiye edilen üyelik dönemi eğitim yılı olan 1 Eylül- 30 Ağustos arasıdır. Sistem üyelik süresi dolmadan 1 ay önce üyeliğin yenilenmesi konusunda kullanıcıyı uyarır.
Morpa Kampüs’e yılın veya eğitim döneminin herhangi bir tarihinde de üye olunabilir. Böyle bir durumda üyelik süresi üyeliğin başladığı tarihten itibaren 1 yıldır.
Morpa Kampüs üyesi öğrenciler her yıl Ağustos ayında otomatik olarak bir üst sınıfa geçerler.
Morpa Kampüs’ün 1 yıl için geçerli olan yıllık ücreti KDV dahil sadece 38.80 TL'dir.



Morpa Kampüs’e Nasıl Üye Olunur?
Morpa Kampüs’e;
www.morpakampus.com.tr internet adresine girerek kredi kartıyla,
Yetkili eğitim danışmanları, bayiler ve üye eğitim kurumlarından edinilecek Morpa Kampüs şifreli üyelik kartı ile,
0212 512 62 09 numaralı telefonu arayıp banka veya Posta Çeki havale si ile,
Eğitim kurumları aracılığıyla üye olunabilir.
 

2 yorum :

  1. ben morpa kampüse üyeyim.ve memnunum.gerçekten morpa kampüsle mesela morpa kampüs almadan önce ben düzenli çalışamıyordum.artık daha çok ve iyi bir şekilde derslerime çalışabiliyorum.güzel bir site bence.

    YanıtlaSil
  2. Yıllık 38.80 değil 72 .80 dir bilginize

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.