21 Haziran 2012 Perşembe

Çocuklarım'a

Çocuklarım'a


Bugün sizi oynarken izledim. 
O an hiç bitmesin,
Gülücükleriniz kaybolmasın
Yine yine güzel güzel oynayın istedim..


Büyüyorsunuz..
Zaman kayıyor ellerimden.
Bir daha düne dönmek mümkün mü?
Daha doyamadım bebeklik kokunuza,

Daha fazla sarıp sarmalamalıyım..
Pişmanlıklarım artıyor,
Üzülüyorum geçen dakikalara..

Ne masum bakıyorsunuz,
İşte en sevdiğim çocuksu gülüşler..
Evin içinde bir o yana bir bu yana
Koşturup duruyorsunuz..
İşte en arayacağım dilimler

İyi ki anneyim
İyi ki sizin annenizim
Canımın yarısı sizde
Ömrüm sizde..
İçimin gülen  yüzleri.






4 yorum :

  1. TEŞEKKÜR EDERİM TUĞÇECİM:)

    YanıtlaSil
  2. berrin hanımcım ağlattınız beni.harika bir şiir olmuş.çoook duygusal.

    YanıtlaSil
  3. Bende hep bunları düşünüyorum Melek hanımcım..Her okuduğumda zaman geçiyor daha çok koklaşmalıyız diyorum..Beğenmene çok sevindim teşekkürler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.