17 Haziran 2012 Pazar

BABAM'A..

Babacığım;beni duyuyor musun?
Bugün babalar günü ama sen yoksun..
Üç  yıl oldu gideli,
Üç yaz geçti gözü yaşlı..

Nerde benim sırtımı dayadığım koca dağım?
Nerde benim evimin mis kokulu babası..
Her traş olduğunda öptüren adam.
Yemeğe oturmazsak,sırtıma gidiyor bak yediklerim diyen ,
Otoriter ama şevkatli,bir o kadar sevgi dolu babam..

Bir gün göreceğiz seni
Torunların çoğaldı bilesin.
Hepsi ellerinden öpecek.
Sen öyle isterdin ya,saygılı olacaklar.
Bugün tüm çiçekler sana en çokta mor menekşelerden topladım sana..
Mor sümbüller,lavantalar getirdim.
Evinin kokusunu hatırla diye.

O gün bizi bırakıp gittiğinde görüşemedik senle.
Son bi bakışın hep içimde el sallayışın.
Nerden hissettim bilmiyorum bir vedaydı sanki,
İçimde donup kaldım bir yerlerde.
Kızın öksüz,kızın yetim..

Herşey için teşekkürler..
Beni ben yapan değerleri öğrettiğin için
Bana mutluluğu tattırdığın için..
Bu küçük kızın unutmadığı beraber ilk yemeğimizi..

Torunların seni sorduğunda
Deden bizim evin kralıydı diyorum..
Krallar ölmez değil mi baba?

Ne olur hakkını helal et.
Seni mutlu edebildi mi kızın?
Kırgın mısın evlatlarına
Son kez yanında olamadık
Ansızın gittin baba.....

Yine gel rüyalarıma..
Doya doya sarılayım,kokunu içime çekeyim
Öyle yalnızım ki..
Bir yanım hep eksik
Bir yanım hep buruk..
Yıllar geçiyor,Ağaçlar yapraklarını döküyor,
Hep ayrılıklar,hep hüzünler..
Ne zaman bitecek gönlümdeki hazan mevsimi
Kurudum soldum,gözyaşlarım sular oldu beni..

                                                                   Ortanca kızın..

4 yorum :

  1. aa canım o kadar güzel yazmışsın ki ruhu şad olsun , mekanı cennet olsun eminim oda hissediyor duygularını bi yerlerden bizleri izliyor evimizin kralları..

    YanıtlaSil
  2. Bende buna inanıyorum asumancım..Eminim hissediyor.

    YanıtlaSil
  3. :(:( Mekanı cennet olsun....Ne kadar güzel dile getirmişsiniz...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli.