30 Haziran 2012 Cumartesi

Arkadaşım BIDI:)

Bu aralar Bıdı'ya sarmış durumdayız.Şarkısını çok seviyoruz.Oğluşum Bıdı diyor başka bişey demiyor.Bu gün Bıdı'nın oyuncağını yapmaya başladım.Bakalım nasıl bişey çıkıcak ortaya.Ama çok zorlandım.Oğlum başımda sürekli,kızım meraklı..Kontrolde zorlandım biraz.Sesler de yükseldi..Böyle olunca çok üzülüyorum.Çocuk yetiştirmek pamuk ipliği gibi gerçekten..Kolay kopuyor kolay bağlanıyor..Özür dileştik.Sonra hareketli güne devam..
 Bıdı'ya canlı yayınla bağlanmak için kayıt olduk..Oğlum her izleyişinde soruyor beni arayacaklar mı diye..Çok istiyor.Ararsalar Bıdı'nın şarkısını söyleyecekmiş.

Bıdı'yla canlı yayında konuşmak için http://www.arkadasimbidi.com/ adresine tıklayın.Katılım formu çıkacak.


Arkadaşım Bıdı 4-6 yaşa yönelik bir içerik sunuyor.3 farklı sunucuyla konsept oluşturulmuş.Bizimki en çok Özhan ablayı sevmiş.Eğlendiriyor güldürüyor bu da bize yetiyor.Bir kahkası insanı mutlu etmeye yetiyor.Bıdı konuşmasıyla dikkat çeken bir kukla.Biz çok sevdik.Tavsiye ettik.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli.