14 Haziran 2012 Perşembe

Anne sözlüğüm

Anne savaşçı gibidir..

Neden mi?Çocuğunu her tehlikeden korumak için savaşır hayatla..Mücadele eder.Direnir,boyun eğmez,kabullenmez.Annedir ya bi tarafı yumuşak kadın,merhametli pamuk anne,diğer tarafı savunan,karşı koyan,her ortamda çocuğuna gözü gibi bakan anne.

Anne merhametlidir..

Başka ailelerin acısını gördüğünde kendi acısı gibi hissederHasta bir bebek görse üzülür.Yavruları aklına gelir.Ya en kötüsü yavrusunu kaybeden bir anne görse içi parçalanır.Acıların en büyüğü evlat acısı.Allah'ım kimseye yaşatmasın.Bazen bir dua ederken buluyorum kendimi.Allah'ım yavrularımdan önce benim canımı al.Bana acılarını gösterme.Sonra hemen Allah'ım senin işine karışılmaz.Gücüne kudretine erişimez diyerek kendimi suçluyorum.

Anne yüreği dayanmayandır..

Kızı düşüpte  mızmızlanarak gelirse annesinin yanına annesi ne yapsın..Yavrum benim ya.Oğlum ayrı bir tür:)Daha bi feryat figan.Susturulamıyor.Acı eşiği düşük herhalde.Annesinin tatlı oğluşu:)İşte anne olunca yüreğin dayanmıyormuş.Hastalıklarında 39 derece ateşle kucağında,bir taraftan çocuğun sayıklarken bir taraftan gözüne bakışını çaresizliğini görürken nasıl  dayansın    bu yürek..

Anne saçmasapan şeylere çocuğuyla gülendir..

İşte bu madde benim yazarkende sırıtmama sebep oluyor.Kerem'le öyle uyduruk şeylere gülüyoruz ki.Buna Miray'da katılıyor.Oluyor mu üçlü ekip.

2 yorum :

yorumlarınız benim için çok değerli.